Dziś ostatni dzień roku więc chyba można pokusić się o podsumowanie i wybór najlepszych i najgorszych produkcji 2019.
Wciąż nie widziałem kilku interesujących mnie tytułów (np. Lighthouse, Ford v Ferrari) więc pewnie za jakiś czas dokonam korekty, no ale na ten moment moje wybory wyglądają tak:
[nie rozdzielam kina od telewizji]
TOP 10
Tytuł roku: Watchmen
Reszta listy alfabetycznie:
- Alita: Battle Angel
- The Dark Crystal: Age of Resistance
- How To Train Your Dragon: The Hidden World
- I Lost My Body
- The Irishman
- The Mandalorian
- Mindhunter (S2)
- Parasite
- Toy Story 4
Wyróżnienia: Dolemite Is My Name, Earthquake Bird, The Highwaymen, I Am Mother, Klaus, The King, Spider-Man: Far From Home
ROZCZAROWANIE ROKU
Us
BOTTOM 10
Alfabetycznie:
- Dark Phoenix
- Escape Room
- Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
- Glass
- The Lion King 2.0
- Pokemon: Detective Pikachu
- Secret Obsession
- Shazam!
- The Silence
- Velvet Buzzsaw
Wciąż nie widziałem kilku interesujących mnie tytułów (np. Lighthouse, Ford v Ferrari) więc pewnie za jakiś czas dokonam korekty, no ale na ten moment moje wybory wyglądają tak:
[nie rozdzielam kina od telewizji]
TOP 10
Tytuł roku: Watchmen
Reszta listy alfabetycznie:
- Alita: Battle Angel
- The Dark Crystal: Age of Resistance
- How To Train Your Dragon: The Hidden World
- I Lost My Body
- The Irishman
- The Mandalorian
- Mindhunter (S2)
- Parasite
- Toy Story 4
Wyróżnienia: Dolemite Is My Name, Earthquake Bird, The Highwaymen, I Am Mother, Klaus, The King, Spider-Man: Far From Home
ROZCZAROWANIE ROKU
Us
BOTTOM 10
Alfabetycznie:
- Dark Phoenix
- Escape Room
- Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw
- Glass
- The Lion King 2.0
- Pokemon: Detective Pikachu
- Secret Obsession
- Shazam!
- The Silence
- Velvet Buzzsaw
31-12-2019, 14:58 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2019, 15:30 przez Mierzwiak.)