Projektory - Yay or Nay?
#1
Nadszedł ten czas, że trzeba w końcu wymienić kino domowe (bo przypadkowo po pijaku rozwaliłem moją ukochaną 50'' plazmę Samsunga) i tak sobie pomyślałem, a może by tak projektor? Czemu by nie, skoro te najdroższe na Amazonie kosztują tyle co średniej klasy telewizor. Warto? Posiada ktoś z was albo chociaż ma na ten temat jakąś wiedzę? Nie będę ukrywał, jestem kompletnym laikiem w tej materii, a projektory na żywo w ruchu widziałem tylko na treningach w pracy :).

Warto w ogóle rozważać te taniutkie w okolicach 100 funtów czy sensowne zaczynają się od 400+? Z góry dzięki za dobre rady :).

Tematu odpowiedniego nie znalazłem, jak ktoś uzna, że niepotrzebny to proszę wrzucić do "plazma vs lcd" czy cuś.

Odpowiedz
#2
Cytat:Posiada ktoś z was albo chociaż ma na ten temat jakąś wiedzę?

Und3r posiada. Ponoć 2GB ripy wyglądają na nim zajebiście, ale trzeba w tym celu dokupić czarodziejski odtwarzacz. Bez tego ani rusz.

Odpowiedz
#3
(26-02-2017, 01:53)Perfik napisał(a): Nie będę ukrywał, jestem kompletnym laikiem w tej materii, a projektory na żywo w ruchu widziałem tylko na treningach w pracy :).
Te projektory, jakie widziałeś w pracy podczas prezentacji multimedialnych, zazwyczaj nie nadają się do Kina Domowego. W dodatku w firmach/salach konferencyjnych prawie nigdy nie masz kinowego płótna (srebrne, dla uzyskania lepszych kolorów), a zwykłe białe.

(26-02-2017, 01:53)Perfik napisał(a): Warto w ogóle rozważać te taniutkie w okolicach 100 funtów
Do Power Pointa czy pokazania rodzinie zdjęć z wakacji jak najbardziej:)

(26-02-2017, 01:53)Perfik napisał(a): czy sensowne zaczynają się od 400+? Z góry dzięki za dobre rady :).