7/10
6/10
5/10
4/10
3/10
2/10
1/10
[Wyniki ankiety]

Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.

Cyberbug 2077
Te arty są zajebiste. W tej grze wszystko jest zajebiste oprócz okładki jak na razie :D

Ja obstawiam, że gwiazdy będą zatrudnione do ról... innych gwiazd ze świata gry? Miałoby to nawet sens, nie chciałbym np takiej Gagi jako zwykłego NPC-a, bo to chyba trochę psułoby immersję, ale gdyby miała być taką odpowiedniczką Gagi ze świata gry, to czemu nie :P

Odpowiedz
Pójdę o krok dalej: chciałbym żeby Gaga zagrała... Lady Gagę :) Gagę, która dzięki modyfikacjom ciała zyskała wieczną młodość i stała się w zasadzie cyborgiem. (Nawet jeśli nie miałaby nazywać się Lady Gaga bo w sumie i to też mogłoby nieco wytrącać z gry. A może nie?)

Odpowiedz
To może niech jeszcze zagra Rihanna albo chłopaki z Imagine Dragons?

Odpowiedz
Dlaczego nie? :D chociaż jakakolwiek obecność muzyki Imagine mogłaby negatywnie wpłynąć na note końcową.

Mi do klimatu gry Jagger pasuje

Odpowiedz
Kijanu to jest castingowy strzał w dychę, Rihanna i Gaga mi powiewają i nie widzę tutaj wartości dodanej, oczywiście poza faktem, że to wielkie gwiazdy i jeśli je wzięli to dla rozgłosu.

Jak można życzeniowo to ja chcę Iggy'ego Popa :D Albo Bjork.

Odpowiedz
(12-06-2019, 08:02)Crov napisał(a):
(11-06-2019, 23:24)Mental napisał(a): No jest mega buldupy o tę okładkę - biały koleś i broń palna. A powinien być oliwkowy trans-pedzio z różowymi włosami i dildosem w ręku, walczący ze zmianami klimatu, wtedy byłoby progressive: https://twitter.com/machineiv/status/1137862500429340674
No, ale okladka jest w chu nudna. Stąd zmartwienie wiekszosci. Już nawet papież w pierwszego gejmpleju albo Kijanu byliby lepsi na tę okładke, a tutaj nie dość, że dizajn to nudna buła to jeszcze postać wygląda jak generyczny bohater gry komputerowej #6102.

Otoz to.

Nigdy nie przepraszaj i sie nie tlumacz, nigdy!

Odpowiedz
W Wieśku przyczepiali się o brak czarnych, mimo że problem rasizmu był lepiej nakreślony niż w większości amerykańskich produkcji. Teraz krzyczą transy, mimo że w Cyberpunku modyfikacje ciała będą na porządku dziennym i w każdej postaci. Ja tylko mam nadzieję, że CD Projekt będzie przytakiwać w wywiadach, zapewniać o różnorodności, robiąc przy tym cały czas swoje. Na szczęście nie jest to Bioware, które zapomina o wszystkich innych cechach skupiając się na miałkich romansach wszyscy z wszystkimi i statystykach czarnych per grupa.

Ignorować i czekać na sierpień. Nowy gameplay i będą konkrety.

Co do wokalistek, to Lady Gaga śpiewająca w jakimś klubie byłaby spoko. Za Ruhanne podziękuje.

Odpowiedz
Z tą Rihanną możecie zapomnieć, bo to mnie się popierdoliło i gdy pisałem o plotkach, zapomniałem, że chodziło o Gagę, a nie o pannę z Barbados :)
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.

Odpowiedz
"Cyberpunk 2020" przewidział przyszłość.

[Obrazek: D9FB_KQUIAMkRmP.jpg]
Żółte Krzesło, proud to be a member of Forum KMF Film.org.pl since Aug 2013.

Odpowiedz
Ja na pewno będę grać w taki sposób. Mój V będzie wyglądał jak George Michael z ery WHAM, z chromowanymi ostrzami w przedramieniach i noszącym cekinowy dres.

[Obrazek: QWT0Tv8.jpg]

Odpowiedz
Może kogoś to zainteresuje. Osobista opinia Mike'a Pondsmitha na temat ostatnich kontrowersji (zacytowane z reddita):

Cytat:Want to say this just once. I am really tired of well meaning people on internet chat boards paternalistically telling me what I, as a black person, should be offended by. You want to be my ally? Go gird up your loins and at this year's Thanksgiving dinner, have the nerve to tell your racist Uncle Bob to STFU for a change.
Cytat:I'm going to assume you aren't living in Poland and you're not black. That being said (and I apologize if you manage to fit into these narrow parameters), I've travelled all over Poland and have never encountered anything but friendly, accepting people. "But Mike," I hear you say, "you'ra a famous game designer who travels with a CDPR entourage. It's different for you. Wrong. I'm travelling alone to a lot of cities, with my son, friends and occasional people I meet. I'm taking taxis, trains and even UBER. People are unerringly friendly.

Look, reality check. A government does NOT define it's people. A government reflects whoever managed to grab the wheel for a while. That's one reason why there should be Cyberpunks. Most of the Poles I have met really hate the current government and that's why there are huge demonstrations in the streets of Warsawa against them. On top of it, the CDPR crew is one of the most ethnically diverse, international crews I have ever worked with. And I get a bit tired of people who have never talked to them, have never visited the country, and still make sweeping generalizations about what other people think.
Cytat:I love Placide. I love ALL the Voodoo Boys. The inclusion of the Voudon religious aspect is well handled and sets up a great culture I want to see more of. On top of it, during the demo, there were some viewers from Haiti who were totally stoked at the fact that the language, culture and dialects were dead on (they were translating as it went).

As for Dex--originally, I was voicing him, and I think my bros at CDPR were trying to model him to look like a hipper version of me. I like to think it wasn't a subtle hint that I need to lose a few pounds. <GR>

Odpowiedz
Proteus napisał(a):Ja na pewno będę grać w taki sposób. Mój V będzie wyglądał jak George Michael z ery WHAM, z chromowanymi ostrzami w przedramieniach i noszącym cekinowy dres.

Podoba mi się slogan #StyleOverSubstance. Pasuje trochę do jednego z najlepszych filmów, jakie kiedykolwiek nakręcono, czyli MV2006.

Odpowiedz
Swoją drogą, do tego wczorajszego stylu biedoty "Entropism. Necessity over Style", bardzo fajnie pasują koncepty Wety Workshop z Elysium. Ten brudny, slumsowy styl nowoczesnej cybernetyki trzymanej w kupie taśmą klejącą i wwierconą w biologiczną tkankę, w sposób, który wygląda jakby ciało buntowało się przeciw wszczepom. Mam nadzieję i zgaduję, że gra pozwoli na tego rodzaju hardcorowo-cybernetyczną, slumsową stylizację .

Odpowiedz
Mam nadzieję że pozwoli na obie skrajności - grę gościem, który gardzi augmentami i jest typowym macho-oldskulowcem, lub upgrade na tyle radykalny, że bohater przypomina człowieka tylko dlatego, że ma dwie nogi i ręce.
http://huntersky.deviantart.com
''WHATTUP, BIOTCH!" - Harrison Ford

Odpowiedz
Myślalem że do końca będzie trafnie ale kolo okazal się idiota
welcome to prime time bitch!

Kenner, just in case we get killed, I wanted to tell you, you have the biggest dick I've ever seen on a man.

Odpowiedz
Coraz bardziej niepokojące wieści docierają z obozu Redów, nie będzie można personalizować własnego M2:

https://twitter.com/PaweSasko/status/1140078903534477312

7/10.

Odpowiedz
(15-06-2019, 19:51)Proteus napisał(a): Może kogoś to zainteresuje. Osobista opinia Mike'a Pondsmitha na temat ostatnich kontrowersji (zacytowane z reddita):

Cytat:Want to say this just once. I am really tired of well meaning people on internet chat boards paternalistically telling me what I, as a black person, should be offended by. You want to be my ally? Go gird up your loins and at this year's Thanksgiving dinner, have the nerve to tell your racist Uncle Bob to STFU for a change.
Cytat:I'm going to assume you aren't living in Poland and you're not black. That being said (and I apologize if you manage to fit into these narrow parameters), I've travelled all over Poland and have never encountered anything but friendly, accepting people. "But Mike," I hear you say, "you'ra a famous game designer who travels with a CDPR entourage. It's different for you. Wrong. I'm travelling alone to a lot of cities, with my son, friends and occasional people I meet. I'm taking taxis, trains and even UBER. People are unerringly friendly.

Look, reality check. A government does NOT define it's people. A government reflects whoever managed to grab the wheel for a while. That's one reason why there should be Cyberpunks. Most of the Poles I have met really hate the current government and that's why there are huge demonstrations in the streets of Warsawa against them. On top of it, the CDPR crew is one of the most ethnically diverse, international crews I have ever worked with. And I get a bit tired of people who have never talked to them, have never visited the country, and still make sweeping generalizations about what other people think.
Cytat:I love Placide. I love ALL the Voodoo Boys. The inclusion of the Voudon religious aspect is well handled and sets up a great culture I want to see more of. On top of it, during the demo, there were some viewers from Haiti who were totally stoked at the fact that the language, culture and dialects were dead on (they were translating as it went).

As for Dex--originally, I was voicing him, and I think my bros at CDPR were trying to model him to look like a hipper version of me. I like to think it wasn't a subtle hint that I need to lose a few pounds. <GR>
Ale o co cho? Ktos sie burzyl, ze czarni w grze zli bo polaki rasisci czy co?

Odpowiedz
Gdzieś czytałem (chyba forum Resetera, ale zakładam, że nie tylko tam się pultali) burzenie się ludzi o stereotypowe przedstawienie Voodoo Boys. Pisali, że nabijanie się V z ich akcentu ("And who are DEM", czy coś w ten deseń) jest rasistowskie.
I do not believe in the creed professed by the Jewish Church, by the Roman Church, by the Greek Church, by the Turkish Church, by the Protestant Church, nor by any church that I know of. My own mind is my own church

Odpowiedz
To niech zaczną mówić normalnie :)

Odpowiedz
Niektórzy po prostu muszą wyjąć kij z dupy, co za pojebane czasy.

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości