Cytat:Ale oprócz ciebie są inni ludzie, a telefony wychodzą co roku nowe, bo ktoś to jednak kupuje :)
Wiem. Ale nie mogę za bardzo tego ogarnąć.
Cytat:Jak może być zaniedbywane jak Sony już teraz domaga się od developerów równego traktowania obu wersji konsoli?
Względem dodatkowej zawartości, nie wydajności.
Cytat:To w czym problem? Na zapas martwisz się za innych? :)[/qoute]
Martwię się sobą. Kupiłem nową konsolę z nadzieją, że przez kilka najbliższych lat będę miał spokój. Wychodzi na to, że zamiast najlepszego produktu na daną platformę, dostanę kadłubek z wersji Neo.
[quote]Te same podzespoły, tylko trochę mocniejsze.
Innymi słowy nowe podzespoły. I "trochę" to jednak "trochę" niedopowiedzenie.
Cytat:Nikt im nie broni dzielić się na zespoły specjalizujące się w konkretnych platformach. PS4 nie ucierpi, bo będzie dostawać te same gry bez ubożenia ich pod kątem treści czy funkcji.
Podział na dodatkowe zespoły, jest równoznaczny z podsieniem kosztów produkcji lub obniżeniem jakości jednej z platform. Nowi pracownicy kosztują, a oddelegowanie aktualnych jest równoznaczne z mniejszą ilością osób pracujących nad daną wersją.
Cytat:Czym pokazują, że jak się chce to się potrafi.
Mają kupę czasu na dopracowanie swojej produkcji i robią to pod jedną specyfikację. No i też nie bądźmy tacy bezkrytyczni. Pierwsze "Uncharted" na PS3 ma mocno nierówny framerate, a trzecia część na premierze, też tytanem wydajności nie była.
Cytat:Tak. Tak samo by było, gdyby poważnie podeszli do tematu robiąc multi-platformową pozycję. Założę się, że latami pracowali nad wersją PC, a za konsole wzięli się na sam koniec. Nie wyrobili się i wypuścili niedopracowaną pod kątem optymalizacji grę.
No bo tak było. Gra była robiona na PC i jedynie planowana na nowe konsole, których specyfikacja znana nie była. Oni sami przyznali (i wiele innych developerów także), że specyfikacja PS4 i XOne ich bardzo rozczarowała i liczyli na coś znacznie silniejszego.
Cytat:Względem popremierowej wersji gry. GTA cały czas wygląda świetnie (po drodze dostając poważny wydajnościowy boost w patchu), a "Wiedźmin" z każdą aktualizacją na PS4 i XO gorzej. Dosłownie usuwają efekty, które były na początku. Np. reakcja wody na znak Aard. Pierwotnie bardzo fajnie się "marszczyła" w zasięgu znaku, teraz ten efekt jest tylko w zamkniętych, podziemnych lokacjach. Żal.cdpr
Ale GTAV to była gra jeszcze na poprzednią generację. Kiedy wyszły nowe konsole, to Rockstar spokojnie podrasował co się dało, na tyle by zachować płynność i wizualność. Jest to trochę odwrotna sytuacja niż w przypadku CDPR. Bo wiesz, "Wiedźmin 2" też pewnie by wyglądał i chodził zajebiście na PS4 ;) Ale żeby nie było, że fanboy jestem, to faktycznie dupy dali. Wychodzi na to, że na moim lapku który nie spełnia minimalnych wymagań, trzeci Wiesiek wygląda nie gorzej i działa chyba lepiej niż wersje konsolowe :P
Cytat:Bez przesady. Architektura i dev kity pozostają bez zmian. Po prostu dostają możliwość zagospodarowania większej ilości zasobów. Ale i to im nie pomoże jak się nie nauczą robić gier na PS4. Jęczą, bo chcą mieć na co zwalić swoją niekompetencję.
A to nie jest tak, że w odróżnieniu do PS3, które miało własne specyficzne podzespoły, PS4 i XOne to po prostu pecety? :P
20-04-2016, 23:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2016, 23:53 przez Grievous.)