Nowe PS4 ma mieć nie tylko podkręcony procesor ale też drugie tyle jednostek obliczeniowych w GPU (tez podkręconych), a to jednak spora różnica.
Osobiście uważam, że nowa wersja jest wypuszczana głównie ze względu na VR, bo ta przystawka jak się okazało nie podnosi w ogóle wydajności konsoli ma odpowiadać za UI, byc splitterem bodajże i cośtam jeszcze.
Co do Wiedźmina to informacje o słabej optymalizacji na PC moga płynąć chyba tylko z forów pececiarzy, ale oni zawsze narzekają. Jak coś zwalnia na starych szrotach - be, źle zoptymalizowane. Jak chodzi płynnie - be, nie wykorzystuje mocy nowych podzespołów/konsole wstrzymują postęp. Ot, takie to ludki wiecznie marudzące.
U mnie na czteroletniej karcie ze średniego segmentu w FHD działa sprawnie w ustawieniach wyższych niż konsolowe, z wyłączonymi powiewającymi włosami u niedźwiedzi tylko. I wygląda zajebiście. To jest zła optymalizacja?
Fakt, jestem normalny na szczęście i dla mnie 30 klatek to płynnie, a i jak raz na godzinę grania chrupnie przy obrocie postaci to nie zalewam się łzami.
Osobiście uważam, że nowa wersja jest wypuszczana głównie ze względu na VR, bo ta przystawka jak się okazało nie podnosi w ogóle wydajności konsoli ma odpowiadać za UI, byc splitterem bodajże i cośtam jeszcze.
Co do Wiedźmina to informacje o słabej optymalizacji na PC moga płynąć chyba tylko z forów pececiarzy, ale oni zawsze narzekają. Jak coś zwalnia na starych szrotach - be, źle zoptymalizowane. Jak chodzi płynnie - be, nie wykorzystuje mocy nowych podzespołów/konsole wstrzymują postęp. Ot, takie to ludki wiecznie marudzące.
U mnie na czteroletniej karcie ze średniego segmentu w FHD działa sprawnie w ustawieniach wyższych niż konsolowe, z wyłączonymi powiewającymi włosami u niedźwiedzi tylko. I wygląda zajebiście. To jest zła optymalizacja?
Fakt, jestem normalny na szczęście i dla mnie 30 klatek to płynnie, a i jak raz na godzinę grania chrupnie przy obrocie postaci to nie zalewam się łzami.
21-04-2016, 10:00