@Kuba
Żyjące, wielpoziomowe miasto zamiast łatwiejszych do generowania łąk i pól, wertykalna eksploracja, model jazdy dla pojazdów, fizyka strzelania, nowe mechaniki itp. itd.
W Cyberpunku jest spokojnie kilkanaście razy więcej rzeczy niż w Wieśku, które potencjalnie mogą zatkać grę na amen. Przypomnij sobie jak Novigrad był zoptymalizowany na premierę, pomnóż ze 3 razy i staniesz przed skalą problemu jaki muszą rozwiązać Redzi.
Ja im się nie dziwię, że zrobili w FPP, bo niektóre ich pomysły gdyby chcieli zrealizować w TPP wydłużyły developing na 2025 :D
Żyjące, wielpoziomowe miasto zamiast łatwiejszych do generowania łąk i pól, wertykalna eksploracja, model jazdy dla pojazdów, fizyka strzelania, nowe mechaniki itp. itd.
W Cyberpunku jest spokojnie kilkanaście razy więcej rzeczy niż w Wieśku, które potencjalnie mogą zatkać grę na amen. Przypomnij sobie jak Novigrad był zoptymalizowany na premierę, pomnóż ze 3 razy i staniesz przed skalą problemu jaki muszą rozwiązać Redzi.
Ja im się nie dziwię, że zrobili w FPP, bo niektóre ich pomysły gdyby chcieli zrealizować w TPP wydłużyły developing na 2025 :D
17-06-2018, 18:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2018, 18:13 przez Maćko.)