A trafiony raz przeciwnik nie pada na ziemię wrzeszcząc z bólu? :)
Zabijanie każdego przeciwnika headshotem nie ma miejsca w crpgach, wtedy raz że gracz też powinien ginąć na hita nieważne jaki ma poziom i statsy/perki, a dwa że skoro tak, to wystarczy to rozwiązać wszechobecnymi polami ochronnymi i maskami/kaskami/hełmami ochronnymi.
Rzeczowa i nie pozbawiona krytyki recenzja. Tldw:
- tona bugów, które może nie uniemożliwiają grania, ale psują wiele kluczowych momentów, które bez nich dałyby ostrego kopa emocjonalnego
- zaskakująco krótki główny quest
- aktorsko Keanu blednie przy pozostałych aktorach którzy ponoć dają popis na drugim planie
+ olbrzymia swoboda, ilość ścieżek, z których najmniejsza decyzja wpływa na kolejne dostępne ścieżki i questy
+ rozbudowane relacje z wszelkimi postaciami, gdzie np jedna sugestia spowodowała u kogoś utratę pracy i zwrot jego nastawienia do nas o 180 stopni
+ główny quest i główni NPC wywołują spore emocje (byłyby jeszcze większe gdyby nie bugi)
+ fantastyczna muzyka, przede wszystkim podczas walk
+ bardzo barwny, żywy świat
+ szeroki wybór rozwiązywania konfliktów sprawia że każdy znajdzie coś dla siebie, pomysłowe bronie i mnóstwo sposobów walki
+ struktura władzy w mieście, którą możemy zaburzyć i która bardzo wpływa na główną ścieżkę fabularną
Zabijanie każdego przeciwnika headshotem nie ma miejsca w crpgach, wtedy raz że gracz też powinien ginąć na hita nieważne jaki ma poziom i statsy/perki, a dwa że skoro tak, to wystarczy to rozwiązać wszechobecnymi polami ochronnymi i maskami/kaskami/hełmami ochronnymi.
Rzeczowa i nie pozbawiona krytyki recenzja. Tldw:
- tona bugów, które może nie uniemożliwiają grania, ale psują wiele kluczowych momentów, które bez nich dałyby ostrego kopa emocjonalnego
- zaskakująco krótki główny quest
- aktorsko Keanu blednie przy pozostałych aktorach którzy ponoć dają popis na drugim planie
+ olbrzymia swoboda, ilość ścieżek, z których najmniejsza decyzja wpływa na kolejne dostępne ścieżki i questy
+ rozbudowane relacje z wszelkimi postaciami, gdzie np jedna sugestia spowodowała u kogoś utratę pracy i zwrot jego nastawienia do nas o 180 stopni
+ główny quest i główni NPC wywołują spore emocje (byłyby jeszcze większe gdyby nie bugi)
+ fantastyczna muzyka, przede wszystkim podczas walk
+ bardzo barwny, żywy świat
+ szeroki wybór rozwiązywania konfliktów sprawia że każdy znajdzie coś dla siebie, pomysłowe bronie i mnóstwo sposobów walki
+ struktura władzy w mieście, którą możemy zaburzyć i która bardzo wpływa na główną ścieżkę fabularną
07-12-2020, 23:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2020, 23:35 przez Capt. Nascimento.)