;)
https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-braki-niedociagniecia-i-pomysly-jak-uratowac-gre/zb1ef96
Usprawnienia rozgrywki (tzw. QOL), które powinny pojawić się w Cyberpunk 2077
Opcja przełączenia chodzenia/biegania na klawiszu
Zmiana klawiszy wybranych czynności w grze (przykładowo pomijanie scenek i kucanie jest pod tym samym klawiszem)
Wbudowany benchmark
Sprint postaci pod innym przyciskiem zamiast dwukrotnego wciśnięcia chodzenia
Minimapa powinna być nieco oddalona, by pokazywać większy fragment mapy
Dodanie opcji przełączania celowania zamiast przytrzymania przycisku
Opcja resetowania atrybutów
Możliwość wyłączenia znaczników na mapie
Dodanie ustawienia czułości celowania przez optykę broni
Pełne wsparcie dla proporcji 21:9 i 32:9
Implementacja opcji automatycznego zbierania przedmiotów
Opcje w menu pozwalająca przenieść do skrytki wszystkie przedmioty
Dodanie przeźroczystości elementom menu w interfejsie
Opcja wyjęcia modów z nieużywanych broni
Dodanie opcji zmiany przyspieszenia sprzętowego myszki
Znaczniki kierujące do celu podczas jazdy samochodem
Opcja przełączenia chodzenia/biegania na klawiszu
Zmiana klawiszy wybranych czynności w grze (przykładowo pomijanie scenek i kucanie jest pod tym samym klawiszem)
Wbudowany benchmark
Sprint postaci pod innym przyciskiem zamiast dwukrotnego wciśnięcia chodzenia
Minimapa powinna być nieco oddalona, by pokazywać większy fragment mapy
Dodanie opcji przełączania celowania zamiast przytrzymania przycisku
Opcja resetowania atrybutów
Możliwość wyłączenia znaczników na mapie
Dodanie ustawienia czułości celowania przez optykę broni
Pełne wsparcie dla proporcji 21:9 i 32:9
Implementacja opcji automatycznego zbierania przedmiotów
Opcje w menu pozwalająca przenieść do skrytki wszystkie przedmioty
Dodanie przeźroczystości elementom menu w interfejsie
Opcja wyjęcia modów z nieużywanych broni
Dodanie opcji zmiany przyspieszenia sprzętowego myszki
Znaczniki kierujące do celu podczas jazdy samochodem
Cyberpunk 2077 - braki w rozgrywce i immersji
Paski modyfikujące wzrost, wagę i masę mięśniową bohatera
Niewiele opcji modyfikacji wyglądu postaci (włosy, tatuaże, zadrapania i blizny)
Brak animacji jedzenia i picia (poza oskryptowanymi scenami)
Brak opcji zdjęcia bielizny poza ekwipunkiem
Dostosowanie wizualne pojazdów
Brak przemeblowania apartamentu
Dodatkowy slot pozwalający zmieniać wygląd przedmiotów bez zmian ich właściwości
Mała różnorodność sprzedawców
Brak garaży i parkingów
Zerowa reakcja NPC-ów na otaczający ich świat poza jednym, oskryptowanym zachowaniem
Niewielka różnorodność dialogów u postaci niezależnych
Mały wpływ na kreowanie postaci V, gra pozwala na ograniczone decyzje w paru misjach
Za mało zadań, które nie skupiają się na akcji
Brak możliwości palenia
Drzewko umiejętności i modyfikacje broni mają niewielki wpływ na mechanikę
Brak interaktywnych wydarzeń w świecie gry, które nie byłyby prymitywnie oskryptowane
Odbicia bohatera widoczne są w niewielkiej liczbie luster
Brak „poczucia własności” w przypadku NPC-ów, co prowadzi do tego, że okradamy ich patrząc im się prosto w twarz
Brak więzień i systemu kar
System poszukiwania przez policję to żart, policjanci pojawiają się znikąd
Cyberwszczepy oferują niewielką różnorodność i mają marginalny wpływ na rozgrywkę (Deus Ex robił to sto razy lepiej)
Wybierane na początku pochodzenie postaci jest zrobione po łebkach i nie ma większego wpływu na to, kim jest V
SI jeżdżących samochodów nie istnieje, kierują się przed siebie, nie reagują na innych
Brak pociągów i metra mimo że pozostawiono infrastrukturę
Minimalna interakcja z otaczającym światem. W grze powinny znaleźć się rzeczy, które mogą być użyte: ławki, kosze na śmieci, toalety, krzesła, włączniki świateł, taksówki, śmietniki, automaty z grami itp.
Brak podglądu kupowanych ubrań i broni
Brak systemu osłon
Przegięty loot; gra wyrzuca masę śmieci nieprzydatnych dla postaci, którą aktualnie gramy. Całość powinna zostać przepisana, by uwzględniała to, w jakim kierunku rozwijamy postać
Przeciwnicy to gąbki na naboje
Design poziomów zbyt często wymusza na nas frontalny atak
Kontrola maszyn i dronów ograniczona do kilku misji
Paski modyfikujące wzrost, wagę i masę mięśniową bohatera
Niewiele opcji modyfikacji wyglądu postaci (włosy, tatuaże, zadrapania i blizny)
Brak animacji jedzenia i picia (poza oskryptowanymi scenami)
Brak opcji zdjęcia bielizny poza ekwipunkiem
Dostosowanie wizualne pojazdów
Brak przemeblowania apartamentu
Dodatkowy slot pozwalający zmieniać wygląd przedmiotów bez zmian ich właściwości
Mała różnorodność sprzedawców
Brak garaży i parkingów
Zerowa reakcja NPC-ów na otaczający ich świat poza jednym, oskryptowanym zachowaniem
Niewielka różnorodność dialogów u postaci niezależnych
Mały wpływ na kreowanie postaci V, gra pozwala na ograniczone decyzje w paru misjach
Za mało zadań, które nie skupiają się na akcji
Brak możliwości palenia
Drzewko umiejętności i modyfikacje broni mają niewielki wpływ na mechanikę
Brak interaktywnych wydarzeń w świecie gry, które nie byłyby prymitywnie oskryptowane
Odbicia bohatera widoczne są w niewielkiej liczbie luster
Brak „poczucia własności” w przypadku NPC-ów, co prowadzi do tego, że okradamy ich patrząc im się prosto w twarz
Brak więzień i systemu kar
System poszukiwania przez policję to żart, policjanci pojawiają się znikąd
Cyberwszczepy oferują niewielką różnorodność i mają marginalny wpływ na rozgrywkę (Deus Ex robił to sto razy lepiej)
Wybierane na początku pochodzenie postaci jest zrobione po łebkach i nie ma większego wpływu na to, kim jest V
SI jeżdżących samochodów nie istnieje, kierują się przed siebie, nie reagują na innych
Brak pociągów i metra mimo że pozostawiono infrastrukturę
Minimalna interakcja z otaczającym światem. W grze powinny znaleźć się rzeczy, które mogą być użyte: ławki, kosze na śmieci, toalety, krzesła, włączniki świateł, taksówki, śmietniki, automaty z grami itp.
Brak podglądu kupowanych ubrań i broni
Brak systemu osłon
Przegięty loot; gra wyrzuca masę śmieci nieprzydatnych dla postaci, którą aktualnie gramy. Całość powinna zostać przepisana, by uwzględniała to, w jakim kierunku rozwijamy postać
Przeciwnicy to gąbki na naboje
Design poziomów zbyt często wymusza na nas frontalny atak
Kontrola maszyn i dronów ograniczona do kilku misji
Polski już nie ma.
13-12-2020, 00:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2020, 00:23 przez Kluski.)