Jeżeli ty tam widzisz czerwony, to oszukujesz sam siebie. Spektrum srektrum, to już nie czerwony, to ciemny brąz. To samo z oczami endo-T800 w pierwszym ujęciu - w ogóle nie widać, żeby były czerwone.
Nie miałem i nie mam problemu z nową kolorystyką w żadnym ze zremasterowanych filmów Camerona, nawet przy T1, który był jedynym filmem Jamesa, gdzie w 1984 roku nie wykorzystano "niebieskiego filtru" znanego z jego późniejszych filmów, a na Blu użyto go, ale nie takiego znowu niebieskiego, bardziej teal, który czasami nawet skręca w rejony zieleni. Mimo to, i Titanic i T1 i Aliens stoją u mnie na półce i jestem zachwycony ich jakością. Podejrzewam, że True Lies i Otchłani też będę, bo to sugerują wersje telewizyjne w HD. T2 był ostatnim z filmografii Camerona do zremasterowania i - sorry za słownictwo - spierdolili to. Mieli tylko jedno proste zadanie, nie spierdolić kolorystyki... i spierdolili. Wielka szkoda, że padło akurat na T2.
@Gieferg - no wiem, właśnie to miałem na myśli.
Obejrzałem trailer raz jeszcze. Wydaje mi się, że zbyt duże nasycenie kolorów, o którym pisałem, występuje tylko w przypadku kadrów zdominowanych przez zimne barwy (co nie wróży dobrze, bo film w większości jest niebieski i toczy się w nocy). Przy cieplejszej palecie, jak podczas dziennego pościgu, wszystko wydaje się okej.
Nie miałem i nie mam problemu z nową kolorystyką w żadnym ze zremasterowanych filmów Camerona, nawet przy T1, który był jedynym filmem Jamesa, gdzie w 1984 roku nie wykorzystano "niebieskiego filtru" znanego z jego późniejszych filmów, a na Blu użyto go, ale nie takiego znowu niebieskiego, bardziej teal, który czasami nawet skręca w rejony zieleni. Mimo to, i Titanic i T1 i Aliens stoją u mnie na półce i jestem zachwycony ich jakością. Podejrzewam, że True Lies i Otchłani też będę, bo to sugerują wersje telewizyjne w HD. T2 był ostatnim z filmografii Camerona do zremasterowania i - sorry za słownictwo - spierdolili to. Mieli tylko jedno proste zadanie, nie spierdolić kolorystyki... i spierdolili. Wielka szkoda, że padło akurat na T2.
@Gieferg - no wiem, właśnie to miałem na myśli.
Obejrzałem trailer raz jeszcze. Wydaje mi się, że zbyt duże nasycenie kolorów, o którym pisałem, występuje tylko w przypadku kadrów zdominowanych przez zimne barwy (co nie wróży dobrze, bo film w większości jest niebieski i toczy się w nocy). Przy cieplejszej palecie, jak podczas dziennego pościgu, wszystko wydaje się okej.
04-05-2017, 14:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2017, 15:06 przez Juby.)