nie mam pojęcia jak wygląda sprawa z dystrybutorami, ale nawet jeśli, to kasa zostaje do podziału na sponsorów i na dystrybutorów. w dalszym ciągu można uzyskać naprawde dobry zysk.
Edit: Znalazłem jak wygląda ta sprawa w USA:
Kino: 45%
Promocja: 10%
Sponsor: 15%
Dystrybutor: 30%
Oczywiście w Polsce zapewne jest inaczej, ale jeśli byśmy przyjęli to mamy:
2 mln ludzi(duży hit)=32 mln zł= 14 mln zysku dla kin, 9 ml zysku dla dystrybutora, 3 mln na promocję i niecałe 5 mln dla producenta.
czyli budżet 5-10 mln zł w zasięgu ręki w teorii oczywiscie;)
Edit: Znalazłem jak wygląda ta sprawa w USA:
Kino: 45%
Promocja: 10%
Sponsor: 15%
Dystrybutor: 30%
Oczywiście w Polsce zapewne jest inaczej, ale jeśli byśmy przyjęli to mamy:
2 mln ludzi(duży hit)=32 mln zł= 14 mln zysku dla kin, 9 ml zysku dla dystrybutora, 3 mln na promocję i niecałe 5 mln dla producenta.
czyli budżet 5-10 mln zł w zasięgu ręki w teorii oczywiscie;)
14-11-2008, 17:45