Chłopaki (?) z Polygonu muszą zaciągać mocny towar.
13-06-2018, 08:53
Cyberbug 2077
|
Ja tylko przypomnę, że jak wyszło GTAV (znowu ta gra w tym temacie, eh...) to "wszyscy" błagali o tryb FPP. ;)
13-06-2018, 09:27
Nie wiem kto błagał, w każdy razie w GTA V jest wybór między TPP i FPP i to też bym sobie życzył w Cyberpunku.
13-06-2018, 09:33
Jest, ale go nie było. Gra wyszła jako TPP i gracze prosili o FPP. Dostali dopiero jak wychodziła wersja na PC, czyli po ponad roku od wersji PS3 i prawie pół roku po wersji na PS4/XBONE.
No jak to kto błagał. PeCeciaki. 13-06-2018, 11:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 11:11 przez tchopz.)
https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12732
Wrażenia GOLa, wszystkie te artykuły brzmią bardzo zachęcająco. Oby na Gamescomie faktycznie pokazali jakiś gameplay. Podoba mi się wzmianka o mieszkaniu, taka duperela, ale ja lubie bardzo takie motywy. 13-06-2018, 12:41 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 12:42 przez Kuba.)
Nie, to napisał GOL, o ile wiem Redzi nigdzie oficjalnie nie podali przybliżonej daty.
13-06-2018, 12:56
W powyższym artykule opisali cutscenkę, gdzie bohaterka ma wszczepiane oczy i widok z nich mamy jeszcze zanim znajdą się w głowie. Fajne.
CP to jedno z tych uniwersów, gdzie dałoby się łatwo uzasadnić fabularnie widok TPP. Wystarczy oczy wszczepić do drona zamiast do głowy. ;) 13-06-2018, 13:10
FPP ma jak najbardziej sens jeśli większość gry spędzimy w realistycznych budynkach - w mieszkaniach, laboratoriach, spelunach, lokalach, kryjówkach, korytarzach, na klatkach schodowych. Jasne, to przecież też da się zrobić z trzeciej osoby, ale rozumiem czemu woleli FPP.
2020 brzmi realistycznie. Moze wyjdzie od razu na PS5 i nowego Xa :) 13-06-2018, 13:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 13:32 przez Mierzwiak.)
Nie pamiętam, kto popełnił ten komentarz (dev czy dziennikarz), ale w uzasadnieniu o braku TPP była mowa własnie o czymś podobnym co pisze Mierzwiak. To plus chęć rozciągnięcia rozgrywki właśnie w poziomie, gdzie kamera z Wieśka mogłaby nie mieć miejsca na wygodne śledzenie akcji.
Tłumaczenie jak tłumaczenie. Jak dla mnie kamera jak w Batmanach lub ostatnim God od War załatwiłaby wystarczająco temat. 13-06-2018, 13:49
Jest też kwestia tego, jak widok FPP będzie współgrał z detalami graficznymi. TPP wybacza sporo błędów i mniej szczegółowych tekstur.
13-06-2018, 14:02
No właśnie, bo nigdzie nie zauważylem, czy ktoś gdzieś pisał jak to się na ten moment prezentuje od strony czysto technicznej?
I czy już teraz mamy zacząć obstawiać jak duży downgrade zaliczy grafika w stosunku do tego trailera? :) 13-06-2018, 14:28
Czysto technicznej to wiem, że niektórzy byli zaskoczeni jak wiele zrobiono i jak bardzo jest do dopracowane. Model jazdy podobno lepiej wypada w FPP (!) a jak obserwujemy to TPP to widać, że jest trochę drętwo i potrzeba dopracowania. Swiat jest podobno bardzo szczegółowy, modele sa dokładne i ładne etc. Model strzelania też już podobno daje rade.
Jakoś mi się ten 2020 nie widzi :P Przypominam, że Redzi do 2021 chcą wydać jeszcze jedno duże AAA. 13-06-2018, 14:30
Downgrade będzie na 150%, jak w każdej grze, ale najważniejsze aby ten świat "żył" i był zróżnicowany.
Oświadczenie: The Wire jest najlepszym serialem jaki widziałem. Six Feet Under jest na drugim miejscu.
13-06-2018, 16:11
Cyberpunk w dniu premiery nie będzie miał multiplayera pomimo początkowych obietnic. Niewykluczone, że go dodadzą, ale raczej długo po premierze (dodatek?). Wybór płci bohatera ma mieć wpływ na fabułę, również w kwestiach romansowych (postacie niezależne będą miały własne preferencje). Nie będzie stałych towarzyszy a Redzi znowu upokorzą Bethesdę i cały świat jest robiony ręcznie bez sztucznego generowania :P
Gra podobno zachwyca takimi detalami jak dym spod opon ,ślady pocisków na wodzie/powietrzu, destrukcją otoczenia czy bardzo płynne przejścia między cutscenkami a gameplayem. 13-06-2018, 17:31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 20:11 przez Kuba.)
Downgrade techniczny może i nastąpi, ale downgrade'u artystycznego nie będzie i to jest najważniejsze.
Ten trailer nie robił wrażenia graficznie na poziomie technicznym (szczerze to nawet pre-downgrade'owy zwiastun W3 wyglądał lepiej pod niektórymi względami), bo tam nie pokazano żadnej rewolucji. Ten zwiastun robił robotę szczegółowością art designu i założe się, że to będzie głowny czynnik świadczący o wyglądzie tej gry, tak samo jak było w przypadku ostatnich dwóch wiesków.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.
13-06-2018, 17:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 17:33 przez Proteus.) Kuba napisał(a):bardzo płynne przejścia między rozgrywką a gameplayem Chodziło o cutscenki i rozgrywkę? Bo jak nie to nie rozumiem. 13-06-2018, 18:46
Muszę przyznać, że obecnie jest mi obojętne czy gra wyjdzie w 2019, czy w 2020, nastawiam się jedynie na to, że gra rozwali system, więc jestem gotów dać im tyle czasu ile tylko potrzebują. Kruci, potrzebuję tego hajpu :)
13-06-2018, 20:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2018, 20:50 przez Kluski.)
Wiecie co tu się dzieje na forum?
Assassin's Creed - sam już nie wiem ile gier, 234 posty od marca 2012. Batman: Arkham... - trzy gry, 277 postów od kwietnia 2013. Mass Effect - cztery gry, 220 postów od maja 2010. Metal Gear Solid - sześć (?) głównych gier, 139 postów od lutego 2012. Cyberpunk 2077 - jeden zwiastun i brak daty premiery, 258 postów w cztery dni. The hype is real :) 13-06-2018, 21:33 |
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |