Na oku mam model Panasonic DMP-BD80:
http://panasonic.pl/oferta.php?prod=4394.
Parametry - tak na oko - ma w porządku. Doradzi mi ktoś coś?
Kupić ten? A może inny?
30-09-2009, 13:28
|
Odtwarzacz Blu-Ray
|
|
W zasadzie to sam nie wiem dlaczego dopiero teraz, ale w końcu zdecydowałem, że chcę kupić sobie odtwarzacz BR i porzucić na amen DVD. Nie znam się na tym za bardzo więc proszę o porady jaki sprzęt kupić.
Na oku mam model Panasonic DMP-BD80: http://panasonic.pl/oferta.php?prod=4394. Parametry - tak na oko - ma w porządku. Doradzi mi ktoś coś? Kupić ten? A może inny? 30-09-2009, 13:28
A nie lepiej PS3 sobie kupić? ;-)
A jeśli nie to lepiej imho Samsunga BD-P3600, wg testów na zagranicznych forach jest na ten moment bezkonkurencyjny w tej cenie... ;-) Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi i ma problemy z odtwarzaniem nagranych płyt BR - jak wszystkie Panasonici.
thug life
30-09-2009, 14:18 piXi napisał(a):Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi Jak to głośno chodzi? Chcesz mi powiedzieć, że słychać odtwarzaną płytę?! 30-09-2009, 14:20 Solo napisał(a):Jak płytka jest nawet lekko niewyważona to potrafi "bzyczeć" jak tanie DVD... ;-)piXi napisał(a):Ten Panasonic nie jest zły, ale głośno chodzi 30-09-2009, 15:39
Na forach często o tym piszą, kumpel w starszym modelu BD55 też coś takiego ma... ;-)