Ankieta: Jak oceniasz grę?
10/10
9/10
8/10
7/10
6/10
5/10
4/10
3/10
2/10
1/10
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.





Cyberbug 2077
To na pewno jest rozsądna decyzja, skoro gra jest zabugowana. Przyznam, że w Wieśku na pierwszego chociaż glicza natrafiłem po około 25 godzinach gry, ale potem bugi leciały już lawinowo - z popsutymi questami włącznie. Potem wyszła też lista rzeczy które zostały wycięte z gry, w tym takich na które po prostu nie starczyło czasu...więc absolutnie popieram każde przełożenie daty jakie Redzi uznają za konieczne.

Grafika i nowa generacja nie ma tu nic do rzeczy - Cyberpunk na nową generacje nie wyjdzie na premiere konsol a prawdopodobnie dopiero za rok. Graficzne jebnięcie? Pamiętam wychwalanie technologii jakie wykorzystali, ale one nie wpisują się konkretnie w "graficzne jebnięcie", gra wszyscy wiemy jak wygląda - jak na skomplikowany, duży otwarty świat ciezko oczekiwać więcej. Redzi to raczej rozumieją. Co do next-genów - nie spodziewałbym się wielkiej różnicy, do tego potrzeba przygotowanie pełnoprawnego remastera a Redzi dłubią już przy dodatkach do Cybera i kolejnej grze i pewnie wersja na PS5/Xboxa będzie miała jedynie nieznaczny skok jakościowy i największa różnica będzie dostrzegalna przy wydajności, tempie loadingów.


Edit. A jednak od premiery konsol będzie wersja Cybera, ale już Redzi mówią, że większego skoku należy spodziewac sie po przyszłorocznej aktualizacji. Więc pewnie ta różnica na początku będzie faktycznie minimalna.

Odpowiedz
(19-06-2020, 10:28)Kuba napisał(a): Grafika i nowa generacja nie ma tu nic do rzeczy - Cyberpunk na nową generacje nie wyjdzie na premiere konsol a prawdopodobnie dopiero za rok.

Gra wyjdzie na otwarcie nowej generacji. To jest już oficjalne. Dlatego uważam, że to o to głównie chodziło.

Cóż, jest szansa, że będę miał kompa, który pociągnie to na najwyższych detalach i z RTX, więc ja tam sobie i tak daruję konsolowe wersje, kto by się w FPS-a na konoli męczył.

Odpowiedz
Mnie tylko zastanawia jak ta gra musiała wyglądać i działać jak jeszcze ogłaszali kwietniową premierę. :D

Mocno życzeniowe musiały wtedy być te ich plany lub była to tylko zagrywka typowo pod uspokojenie nastrojów na giełdzie. 

Odpowiedz
Polecam książkę "Krew, pot i piksele", w której opisano development kilkunastu różnych znanych gier. Wniosek jest taki: większość dużych (i małych też) gier ma burzliwy proces produkcji. Zmiana wizji lub wywalanie do kosza ogromnej ilości pracy to częste sytuacje. A 8-godzinny wymiar pracy w zasadzie nie istnieje. :)
http://huntersky.deviantart.com
''WHATTUP, BIOTCH!" - Harrison Ford

Odpowiedz
Taki niestety urok takiej pracy :) to nawet przy projektach fanowskich, moderskich (przy paru brałem udział) zanim ten nabierze ostatecznego kształtu to przechodzi gigantyczne przemiany, wiele rzeczy jest wycinanych, calość zmienia koncept kilka razy. W porównaniu z procesem powstawania gier to filmy i seriale są łatwą, szybką i przyjemną pracą (fakt też jest taki, że tam więcej do powiedzenia mają jednostki).

Odpowiedz
Typowe korpo jest typowe, a że produktem końcowym jest jakaś tam gra to inna kwestia ;)
Przełożenie premiery jakoś mi szczególnie nie robi, bo i tak do daty dodaję 6-12 miesięcy aż połatają bugi - vide post Kuby (a spodziewam się, że będzie to srogie łatanie). Niemniej jednak PRowo jakoś nie potrafią IMO zarządzać tymi problemami na produkcji, szczególnie mając na świeżo jakieś social akcje z Murzynami i LGBT.
Whatever - cały czas wierzę, że gra zarządzi i będzie na tyle regrywalna, że wszyscy zapomną ile trzeba było na nią czekać.
"Wake the fuck up, Samurai. We have a city to burn."

Profil Letterboxd

Odpowiedz
Pewnie kiedyś pisałem, że Paul Leonard-Morgan (ten od Dredda) współkomponuje ścieżkę. I czasami coś wrzuci na insta
https://www.instagram.com/p/B_NSc4mBtGv/
https://www.instagram.com/p/B_6j0jfB9LF/
http://huntersky.deviantart.com
''WHATTUP, BIOTCH!" - Harrison Ford

Odpowiedz
Jutro nowy gameplay.

[Obrazek: EbSC6PBXgAEYrFR?format=jpg&name=4096x4096]
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.

Odpowiedz
Są też nowe relacje odnośnie gameplaya, ale do czwartku embargo.
"Wake the fuck up, Samurai. We have a city to burn."

Profil Letterboxd

Odpowiedz
https://www.facebook.com/CyberpunkGamePL/videos/851985621995807/
Jeżeli to faktycznie in-game footage, to w końcu widać przekonujący ruch uliczny :)
http://huntersky.deviantart.com
''WHATTUP, BIOTCH!" - Harrison Ford

Odpowiedz
Przypuszczam, że oznacza to, iż klip jest po prostu zrobiony na silniku gry, niekoniecznie bezpośrednio z gameplaya.

Odpowiedz
https://www.vg247.com/2020/06/24/cyberpunk-mike-pondsmith-games-politics/?fbclid=IwAR280peRCCtDtHuogERbdeWPch7j7xVP2uSsLi33gSQXiqMweU3z64mg6yU


Pondsmith z jak najbardziej odpowiednim podejściem do polityki w grach ("art is inherently political but you shouldn't preach")

Już teraz mogę się założyć o kasę, że Cyberpunk Redów to będzie taki unapologetic genre piece, w którym elementy światopoglądowe będą raczej częścią tła i wordbuildingu, gdzie gracz będzie sam wyrabiał sobie zdanie na temat pewnych kwestii i że przez pierwsze tygodnie od premiery, pisamaki i bluchecki na twitterze będą biadolić o tym, że gra nie jest dosłownym, krzyczącym graczowi prosto w ryj, pojazdem po kapitalizmie. Na bank tak będzie.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.

Odpowiedz
https://www.gram.pl/news/2020/06/25/cyberpunk-2077-eksploracja-wspinaczka-drapacze-chmur.shtml?fbclid=IwAR1JzRRXlbQNgBcHVVc6RpLJIESRYCnVoQXtim7gk1nechTj_aI8kiJFGb4

Gra umożliwi wspinaczkę po drapaczach chmur i poruszanie się po dachach. Doświadczymy zawrotnych wysokości.

Jak przy takim GTA V nie robiło to wielkiego wrażenia tak przy Night City wspinanie się po wieżowcach może być fajne :) ciekaw jestem czy da się wtedy na przykład wskoczyć na pojazd latający i go się trzymać czy coś w tym rodzaju, skoro takowe mają się poruszać po mieście.

Odpowiedz
Dobra, jedziemy z tematem:

https://www.twitch.tv/cdprojektred

[Obrazek: 6xeatwo0u2751.png?width=960&crop=smart&a...531bad0869]

Odpowiedz

Odpowiedz
Będzie seria anime dla netflixa

Also, po obejrzeniu dwóch wersji zwiastuna, jedną rzecz już postanowiłem na bank - gram w angielską wersje.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.

Odpowiedz
Szczerze? Nudne to było jak cholera. Tyle tak na szybko.

Odpowiedz
Nie ma innej opcji. Kompletnie nie pasuje mi polski do tych realiów a na dodatek angielski dubbing zdaje się być świetnie przygotowany - na plus fakt, że póki co chyba w obsadzie nie ma żadnego ze standardowych aktorów głosowych w stylu Nolana czy Bakera którzy okupują każdą możliwą gre. Polska wersja kusi jedynie Żebrowskim.

Generalnie gra wygląda tak jak się spodziewałem i tak jak powinna.

Odpowiedz
Więcej tego co powinno być, czyli gameplaya:









*

Z tego co czytam problemy z modelem jazdy i strzelania nie zostały znacznie poprawione.

*

[Obrazek: esdujs6643751.jpg?width=960&crop=smart&a...a904fde723]

Odpowiedz
Nowy zwiastun spoko, gameplay bez szału. Na pewno spędzę przy tej grze mnóstwo czasu, ale najbardziej mnie interesuje role-play i fabuła, a tego trochę mało w tych filmikach. Misji pościgowych nie znoszę, więc takie rzeczy mnie nie ruszają.

Odpowiedz

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości