Stały bywalec
Liczba postów: 7,047
Liczba wątków: 61
To na pewno jest rozsądna decyzja, skoro gra jest zabugowana. Przyznam, że w Wieśku na pierwszego chociaż glicza natrafiłem po około 25 godzinach gry, ale potem bugi leciały już lawinowo - z popsutymi questami włącznie. Potem wyszła też lista rzeczy które zostały wycięte z gry, w tym takich na które po prostu nie starczyło czasu...więc absolutnie popieram każde przełożenie daty jakie Redzi uznają za konieczne.
Grafika i nowa generacja nie ma tu nic do rzeczy - Cyberpunk na nową generacje nie wyjdzie na premiere konsol a prawdopodobnie dopiero za rok. Graficzne jebnięcie? Pamiętam wychwalanie technologii jakie wykorzystali, ale one nie wpisują się konkretnie w "graficzne jebnięcie", gra wszyscy wiemy jak wygląda - jak na skomplikowany, duży otwarty świat ciezko oczekiwać więcej. Redzi to raczej rozumieją. Co do next-genów - nie spodziewałbym się wielkiej różnicy, do tego potrzeba przygotowanie pełnoprawnego remastera a Redzi dłubią już przy dodatkach do Cybera i kolejnej grze i pewnie wersja na PS5/Xboxa będzie miała jedynie nieznaczny skok jakościowy i największa różnica będzie dostrzegalna przy wydajności, tempie loadingów.
Edit. A jednak od premiery konsol będzie wersja Cybera, ale już Redzi mówią, że większego skoku należy spodziewac sie po przyszłorocznej aktualizacji. Więc pewnie ta różnica na początku będzie faktycznie minimalna.
19-06-2020, 10:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-06-2020, 10:31 przez Kuba.)
Stały bywalec
Liczba postów: 8,759
Liczba wątków: 5
(19-06-2020, 10:28)Kuba napisał(a): Grafika i nowa generacja nie ma tu nic do rzeczy - Cyberpunk na nową generacje nie wyjdzie na premiere konsol a prawdopodobnie dopiero za rok.
Gra wyjdzie na otwarcie nowej generacji. To jest już oficjalne. Dlatego uważam, że to o to głównie chodziło.
Cóż, jest szansa, że będę miał kompa, który pociągnie to na najwyższych detalach i z RTX, więc ja tam sobie i tak daruję konsolowe wersje, kto by się w FPS-a na konoli męczył.
19-06-2020, 11:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-06-2020, 11:09 przez Albertino.)
Dużo pisze
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 2
Mnie tylko zastanawia jak ta gra musiała wyglądać i działać jak jeszcze ogłaszali kwietniową premierę. :D
Mocno życzeniowe musiały wtedy być te ich plany lub była to tylko zagrywka typowo pod uspokojenie nastrojów na giełdzie.
19-06-2020, 11:37
Stały bywalec
Liczba postów: 4,393
Liczba wątków: 8
Polecam książkę "Krew, pot i piksele", w której opisano development kilkunastu różnych znanych gier. Wniosek jest taki: większość dużych (i małych też) gier ma burzliwy proces produkcji. Zmiana wizji lub wywalanie do kosza ogromnej ilości pracy to częste sytuacje. A 8-godzinny wymiar pracy w zasadzie nie istnieje. :)
19-06-2020, 12:21
Stały bywalec
Liczba postów: 7,047
Liczba wątków: 61
Taki niestety urok takiej pracy :) to nawet przy projektach fanowskich, moderskich (przy paru brałem udział) zanim ten nabierze ostatecznego kształtu to przechodzi gigantyczne przemiany, wiele rzeczy jest wycinanych, calość zmienia koncept kilka razy. W porównaniu z procesem powstawania gier to filmy i seriale są łatwą, szybką i przyjemną pracą (fakt też jest taki, że tam więcej do powiedzenia mają jednostki).
19-06-2020, 12:26
Netrunner Junkie
Liczba postów: 2,998
Liczba wątków: 1
Typowe korpo jest typowe, a że produktem końcowym jest jakaś tam gra to inna kwestia ;)
Przełożenie premiery jakoś mi szczególnie nie robi, bo i tak do daty dodaję 6-12 miesięcy aż połatają bugi - vide post Kuby (a spodziewam się, że będzie to srogie łatanie). Niemniej jednak PRowo jakoś nie potrafią IMO zarządzać tymi problemami na produkcji, szczególnie mając na świeżo jakieś social akcje z Murzynami i LGBT.
Whatever - cały czas wierzę, że gra zarządzi i będzie na tyle regrywalna, że wszyscy zapomną ile trzeba było na nią czekać.
19-06-2020, 20:48
Stały bywalec
Liczba postów: 4,393
Liczba wątków: 8
Pewnie kiedyś pisałem, że Paul Leonard-Morgan (ten od Dredda) współkomponuje ścieżkę. I czasami coś wrzuci na insta
https://www.instagram.com/p/B_NSc4mBtGv/
https://www.instagram.com/p/B_6j0jfB9LF/
24-06-2020, 12:04
Deputy US Marshal
Liczba postów: 7,053
Liczba wątków: 15
Jutro nowy gameplay.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.
24-06-2020, 16:19
Netrunner Junkie
Liczba postów: 2,998
Liczba wątków: 1
Są też nowe relacje odnośnie gameplaya, ale do czwartku embargo.
24-06-2020, 16:23
Stały bywalec
Liczba postów: 4,393
Liczba wątków: 8
https://www.facebook.com/CyberpunkGamePL/videos/851985621995807/
Jeżeli to faktycznie in-game footage, to w końcu widać przekonujący ruch uliczny :)
24-06-2020, 16:52
Stały bywalec
Liczba postów: 8,759
Liczba wątków: 5
Przypuszczam, że oznacza to, iż klip jest po prostu zrobiony na silniku gry, niekoniecznie bezpośrednio z gameplaya.
24-06-2020, 19:49
Deputy US Marshal
Liczba postów: 7,053
Liczba wątków: 15
https://www.vg247.com/2020/06/24/cyberpunk-mike-pondsmith-games-politics/?fbclid=IwAR280peRCCtDtHuogERbdeWPch7j7xVP2uSsLi33gSQXiqMweU3z64mg6yU
Pondsmith z jak najbardziej odpowiednim podejściem do polityki w grach ("art is inherently political but you shouldn't preach")
Już teraz mogę się założyć o kasę, że Cyberpunk Redów to będzie taki unapologetic genre piece, w którym elementy światopoglądowe będą raczej częścią tła i wordbuildingu, gdzie gracz będzie sam wyrabiał sobie zdanie na temat pewnych kwestii i że przez pierwsze tygodnie od premiery, pisamaki i bluchecki na twitterze będą biadolić o tym, że gra nie jest dosłownym, krzyczącym graczowi prosto w ryj, pojazdem po kapitalizmie. Na bank tak będzie.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.
24-06-2020, 21:32
Stały bywalec
Liczba postów: 7,047
Liczba wątków: 61
https://www.gram.pl/news/2020/06/25/cyberpunk-2077-eksploracja-wspinaczka-drapacze-chmur.shtml?fbclid=IwAR1JzRRXlbQNgBcHVVc6RpLJIESRYCnVoQXtim7gk1nechTj_aI8kiJFGb4
Gra umożliwi wspinaczkę po drapaczach chmur i poruszanie się po dachach. Doświadczymy zawrotnych wysokości.
Jak przy takim GTA V nie robiło to wielkiego wrażenia tak przy Night City wspinanie się po wieżowcach może być fajne :) ciekaw jestem czy da się wtedy na przykład wskoczyć na pojazd latający i go się trzymać czy coś w tym rodzaju, skoro takowe mają się poruszać po mieście.
25-06-2020, 13:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 13:35 przez Kuba.)
Krzyżowiec
Liczba postów: 7,067
Liczba wątków: 18
Stały bywalec
Liczba postów: 7,047
Liczba wątków: 61
Deputy US Marshal
Liczba postów: 7,053
Liczba wątków: 15
Będzie seria anime dla netflixa
Also, po obejrzeniu dwóch wersji zwiastuna, jedną rzecz już postanowiłem na bank - gram w angielską wersje.
Fuck the cavalry and the committee that recieves 'em.
25-06-2020, 18:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 18:23 przez Proteus.)
Krzyżowiec
Liczba postów: 7,067
Liczba wątków: 18
Szczerze? Nudne to było jak cholera. Tyle tak na szybko.
25-06-2020, 18:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 18:28 przez Kluski.)
Stały bywalec
Liczba postów: 7,047
Liczba wątków: 61
Nie ma innej opcji. Kompletnie nie pasuje mi polski do tych realiów a na dodatek angielski dubbing zdaje się być świetnie przygotowany - na plus fakt, że póki co chyba w obsadzie nie ma żadnego ze standardowych aktorów głosowych w stylu Nolana czy Bakera którzy okupują każdą możliwą gre. Polska wersja kusi jedynie Żebrowskim.
Generalnie gra wygląda tak jak się spodziewałem i tak jak powinna.
25-06-2020, 18:27
Krzyżowiec
Liczba postów: 7,067
Liczba wątków: 18
Więcej tego co powinno być, czyli gameplaya:
*
Z tego co czytam problemy z modelem jazdy i strzelania nie zostały znacznie poprawione.
*
25-06-2020, 18:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 18:45 przez Kluski.)
Dużo pisze
Liczba postów: 318
Liczba wątków: 0
Nowy zwiastun spoko, gameplay bez szału. Na pewno spędzę przy tej grze mnóstwo czasu, ale najbardziej mnie interesuje role-play i fabuła, a tego trochę mało w tych filmikach. Misji pościgowych nie znoszę, więc takie rzeczy mnie nie ruszają.
25-06-2020, 19:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2020, 19:01 przez Salto.)
|