12-10-2021, 21:50
David Fincher
|
Śmiechłem srogo
https://twitter.com/NetflixFilm/status/1448351600473411588?s=20 Trzeba się jednak skupić na informacjach ze sprawdzonych źródeł, bo nawet na tym polu Netflix zasysa. Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
zombie001, member of Forum KMF Film.org.pl since Jul 2013.
13-10-2021, 20:31
No tak. Jak ktoś liczył na trzeci sezon Mindhuntera albo cokolwiek innego w reżyserii Finchera, może czuć się trochę oszukany. Ale w sumie poza jakimś shortem to i tak na nic więcej nie było przecież szans. W sumie, to może być nawet ciekawsze niż jakaś stylistyczna próbka. No i możemy chyba uznać, że zgadłem, nie?
14-10-2021, 12:16
Żaden to news, ale jakoś zaskoczyło mnie, że skończył dziś 60 lat. Jakoś chyba ignorowałem jego wiek i zatrzymałem się na etapie postrzegania go jako młodego, przebojowego. A to przecież bez sensu, bo od dawna nie widać w nim tej energii, która biła z jego filmów.
Może z tej okazji rankingi swoje wrzucimy na szybko bez rozwijania? 1. Seven 2. Alien3 3. Zodiac 4. The Game 5. The Social Network 6. Fight Club 7. Gone Girl 8. Panic Room 9. The Girl with the Dragon Tatoo 10. Benjamin Button 11. Mank (nie dałem rady skończyć do dziś)
.
28-08-2022, 22:57
1. Zodiac
2. Seven 3. Panic Room. 4. The Game. 5. Alien 3 6. Fight Club 7. Gone Girl Buttona nawet nie chcę oceniać i tutaj umieszczać. Manka nie widziałem i Girl with dragon Tatoo, choć mam nawet na DVD. Cholibka, to już 15 lat minęło od jego ostatniego dobrego filmu -_-
“A man holds sacred only 3 things. His home, his children, and his mother. He who dares to harm any of these, whomever god he serve, pray to them for mercy. You will receive none from the man.”
29-08-2022, 07:22
Z tych co widziałem to:
1. Se7en 2. Zodiac 3. Alien 3 4. The Girl with the Dragon Tatoo 5. The Game 6. Fight Club 29-08-2022, 07:45
Panowie, jak można nie mieć zaliczonych wszystkich Fincherów? Może Manka bym tylko zrozumiał bo w miarę nowy.
1. Seven 2. The Social Network 3. Alien 3 4. Zodiac 5. The Game 6. Fight Club 7. The Curious Case of Benjamin Button 8. The Girl with the Dragon Tatoo 9. Panic Room 10. Gone Girl 11. Mank 29-08-2022, 07:59
U mnie ranking filmów Finchera wygląda na chwilę obecną tak:
Seven Alien 3 Fight Club The Game The Social Network Gone Girl The Girl with Dragon Tatoo Zodiac The Curious Case of Benjamin Button Panic Room Mank (nie widziałem do dzisiaj) Nie wiem jednak, czy nie doszłoby do przetasowania, gdybym odświeżył sobie Zodiaca. Seans w kinie był dla mnie raczej średni, a od tamtej pory go nie tykałem.
Oświadczenie: The Wire jest najlepszym serialem jaki widziałem. Six Feet Under jest na drugim miejscu.
29-08-2022, 08:27
Pewnie będę kontrowersyjny (he he he) ale to dla mnie jeden z najbardziej przereklamowanych reżyserów. Poza "Siedem" i "Zodiakiem" reszta to naprawdę po prostu przeciętne filmiki :)
Zabili Pana Jezusa i wyłączyli komentarze...
29-08-2022, 08:31 (29-08-2022, 07:59)simek napisał(a): Panowie, jak można nie mieć zaliczonych wszystkich Fincherów? Może Manka bym tylko zrozumiał bo w miarę nowy. Hmmm... Normalnie? Mam za mało czasu na oglądanie rzeczy które mnie nie interesują a taki The Curious Case of Benjamin Button czy The Social Network średnio mnie interesowały. 29-08-2022, 08:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2022, 08:35 przez yacajackowski.)
1. Fight Club
1. Alien3 3. Seven 4. Gone Girl 5. The Game 6. The Social Network 7. Zodiac 7. The Girl with the Dragon Tatoo 7. Panic Room 10. Benjamin Button 11. Mank 29-08-2022, 08:48
Jako że ja nie widziałem wszystkich jego filmów to dam moje top 5
1.Se7en 2.Alien 3 3.The Game 4.Zodiac 5.The Girl with the Dragon Tattoo 29-08-2022, 08:51
1. Se7en
2. Alien3 3. Mindhunter 4. Fight Club 5. The Game 6. Zodiac 7.* Panic Room 8. The Girl with the Dragon Tatoo 9. The Social Network 10. The Curious Case of Benjamin Button 11. Gone Girl 12. Mank (nie widziałem) * miejsca od 7 w dół kolejność przypadkowa
The height and weight of the victim can only be estimated from the partial remains. The torso has been severed in mid-thorax; there are no major organs remaining. Right arm has been severed above the elbow with massive tissue loss in the upper musculature... partially denuded bone remaining...
29-08-2022, 09:00 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2022, 09:03 przez slepy51.)
Seven - perfekcja
Fight Club Alien 3 Zodiac - fajny, ale w pewnym momencie tempo się rozwala i niewiadomo dokąd zmierza film. Benjamin Button The Game - do pewnego momentu fajny film, rozwiązanie to czysta fantazja bez krzty satysfakcji. Panic Room i Gone Girl już ledwo pamietam, reszty nie widziałem... Jeszcze. 29-08-2022, 09:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2022, 09:10 przez marsgrey21.) (29-08-2022, 08:35)yacajackowski napisał(a):Buttona rozumiem, chociaż akurat ja bardzo lubię, ale TSN koniecznie nadrób, bo to jeden z najważniejszych filmów XXI wieku.(29-08-2022, 07:59)simek napisał(a): Panowie, jak można nie mieć zaliczonych wszystkich Fincherów? Może Manka bym tylko zrozumiał bo w miarę nowy.Hmmm... Normalnie? Mam za mało czasu na oglądanie rzeczy które mnie nie interesują a taki The Curious Case of Benjamin Button czy The Social Network średnio mnie interesowały. 29-08-2022, 09:29 (29-08-2022, 09:09)marsgrey21 napisał(a): The Game - do pewnego momentu fajny film, rozwiązanie to czysta fantazja bez krzty satysfakcji.Oj ta pamiętam jak pierwszy raz obejrzałem, cały film byłem ciekaw jak ta historia się zakończy, oczekiwałem czegoś naprawdę mocnego i się trochę zawiodłem. Znaczy zaskakujące to było ale nie w ten sposób jaki oczekiwałem tylko tak łagodnie i trochę bezpłciowo No ale sam film i tak bardzo lubie 29-08-2022, 10:39 Cytat:Panowie, jak można nie mieć zaliczonych wszystkich Fincherów? Normalnie. Jak w pewnym momencie stwierdzam, że dany reżyser nie kręci interesujących mnie filmów, i częściej mnie irytuje niż dostarcza to nie oglądam, albo oglądam tylko z braku laku albo jak mnie żona namówi. Wracam tylko do trzech pierwszych filmów Finchera, które bardzo lubię, reszta z tych, które widziałem to były dla mnie średniaki na raz. Tylko Fight Club powtórzyłem po latach, żeby sprawdzić, czy coś się zmieni w odbiorze od czasów nastoletnich ale nic się nie zmieniło. Po kolejne jego filmy już nie widzę powodu sięgać. 29-08-2022, 19:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2022, 19:04 przez Gieferg.) |
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
David Lynch | Anonymous | 115 | 25,868 |
10-02-2024, 01:41 Ostatni post: Krismeister |
|
David Cronenberg | Joe Chip | 19 | 5,824 |
01-06-2022, 15:07 Ostatni post: Pelivaron |
|
David Simon | Rodia | 10 | 5,407 |
23-11-2015, 20:15 Ostatni post: Rodia |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |